Print Page   |   Contact Us   |   Sign In   |   Register
Community Search




Hold knivskarpe kundemøder
Tell a Friend About This EventTell a Friend
 

26-10-2017
When: 26. oktober 2017
9-10.30
Where: Scandic Vest
Rytoften 3
Aarhus V 8210
Denmark
Presenter: Casper Gregersen, CEO Redwood Management og Kasper Rubæk, CCO Business Danmark
Contact: Mads Mahler
41886065

« Go to Upcoming Event List  

 

Alumnearrangement i samarbejde med Business Danmark


Arrangementet er lukket for yderligere tilmeldinger!!

 

Analytisk og mental forberedelse, der virker!

Få et effektivt bud på, hvordan du analytisk, teknisk og mentalt bliver 100% forberedt til kundemødet – uden at bruge al din tid på det.

Tid er i dag så kostbar, at 9 ud af 10 kunder foretrækker maildialog. De gider ikke spilde tiden på kedelige møder og informationer, de nemt selv kunne have fundet på nettet.

Kunden forventer derfor, at du på det første møde:

  • er analytisk og mentalt velforberedt
  • leverer en krystalklar værdiskabende oplevelse
  • viser dyb indsigt i kundens marked og forretning
  • effektivt kobler din ydelse til kundens forretningsstrategi

Det store spørgsmål er så, hvordan du giver kunden en målrettet, veldokumenteret og værdiskabende mødeoplevelse, når tiden til forberedelse er knap og opbakningen fra din organisation er slap?

På dette morgenmøde får du metoder og værktøjer til, hvordan du selv kan forberede dig optimalt til kundemødet.

Kom og hør:


Casper Claudius Gregersen, CEO i Redwood Management, har i mere end et årti været en del af den danske og nordiske mediebranche, Bl.a. som kontaktdirektør og senere COO i det globale mediebureaunetværk Dentsu Aegis Network, samt CCO i mediehuset AFA JCDecaux. Han har ekspertviden både på rådgivnings- indkøb og salgsledelsessiden, og er i dag direktør for konsulenthuset Redwood Management, der er specialiseret i at løfte kvaliteten af det rådgivende salg og at sætte salgsvirksomhedens kunde i centrum, via strukturerede digitale og analytiske processer. Nøgleordene i hans tilgang er at øge sælgerens vidensniveau i forhold til kunde-, forbruger- og markedsforståelse.



 

Kasper Rubæk, CCO i Business Danmark, har i en årrække har været salgsdirektør på Dagbladet Politiken og i Clear Channel, der er en af verdens største medievirksomheder.  

Efterfølgende har han været erhvervskonsulent og coach og har arbejdet med nogen af de største salgs- og kommunikationsvirksomheder i Danmark.

Han har arbejdet med kommunikation og optimering af performance i knap 20 år, og har gennem de sidste 5 år specialiseret sig i at udvikle og styrke mennesker inden for alle felter af salg.

 

Målgruppe:
Arrangementet henvender sig til den erfarne sælger og salgslederen.


Sign In
Sign In securely
Calendar